emma navine

mamma till världens bästa William ♥

Stackars liten slagen hjälte!

Kategori: Allmänt

Efter badet & massagen ikväll somnade William sittandes i soffan, så han tippade omkull, och fortsatte sov. Slagen hjälte! ^^

Annars då?

Jag har tillfrisknat och Fredrik har hunnit insjuknat och blivit på bättringsvägen medan lillprinsen fortfarande bara är på bättringsvägen. Idag är det 10 dagar sedan den första hostan kom. Stackars liten. Men det märks fortfarande ingenting på honom att han lider på något sätt, snarare tvärtom. Under dessa 10 dagar har han surrat och skällt på teven som aldrig förr. Man märker fortfarande stor skillnad för varje vecka som går och det är sjukt kul att se!

Idag är det även 10 dagar sedan han började sova hela nätterna. Han somnar vid 18-19 nere i soffan/vagnen. När jag sen ska gå och lägga mig någon gång mellan 22-01 så väcker jag honom, byter packning, svider om till pyjamas och trycker i honom 180 ml ersättning. Sen sover han i sin säng fram till 07-08 på morgonen. Det skulle vara jävligt intressant att få veta hur länge han skulle sova nere om jag inte väcker honom när jag vill gå och lägga mig...

Har även börjat sälja Williams urväxta kläder på Tradera. Har annonser ute för andra gången nu. Första svängen fick jag 50 spänn för ett par urtvättade pyjamaser samt 157 spänn för ett set med Smurfarna. Härligt med lite klirr i kassan och plats för nya kläder! ;D

Klirr i kassan sa det även igår då jag fotograferade en bekants bröllop. Samtidigt som det är skönt att komma ifrån bebiskräket och bajsblöjorna så saknar man honom så barnsligt mycket, de få timmar man lyckats vara ifrån honom...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: